عید فطر روز بزرگ امت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: در عید بزرگ اسلامی فطر خداوند برای اینکه نشاط واقعی را برای امت اسلامی به وجود بیاورد، نماز عید فطر را قرار داده است که هدف آن برقراری ارتباط و به یاد داشتن خداوند است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی گفت: کمک و دستگیری از نیازمندان باعث نشاط و خوشحالی انسان می شود و در روز عید فطر نیز به وسیله زکات فطریه انجام می شود.

وی ادامه داد: عید فطر، قربان و غدیر  عیدهای بزرگ امت اسلام است که در همه آنها اعمال و وظایفی برای انسان قرار دارد.

امام جمعه گرگان در خطبه دوم نماز عید سعید فطر گفت: ملت ایران در روز جهانی قدس و در اقصی نقاط کشور حضور باشکوهی در راهپیمایی داشتند که نشانگر احساس مسئولیت مردم در برابر برای ملت فلسطین است.

وی بیان کرد: یکی از دلایل جنگ داعش با کشورهای امت اسلامی مانند یمن، عراق، سوریه و ... این است که می خواهند نگاه مردم ما را از فلسطین دور کنند اما خوشبختانه ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ محکمی به دشمنان دادند.

نماینده ولی فقیه در گلستان هدف دشمنان را تغییر چهره اسلام عنوان کرد و افزود: تحرکات گروه های داعش و تکفیری در کشورهای مسلمان متاسفانه مورد تایید بعضی از کشورهای اسلامی قرار گرفته است، کشور ترکیه روزی شعار مبارزه با اسرائیل می داد اما در حال حاضر مژده به مردم خودش می دهد که قصد برقراری رابطه دوستانه با رژیم غاصب اسرائیل دارد که جای بسی تامل و تعجب است.

انتهای پیام/الف

برچسب ها: گلستان ، نماز ، عیدفطر ، اقامه ، ملت ، زکات ، جنگ ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار