مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آنچه که به صورت نامشروع از بیت‌المال برداشت شده باید برگردانده شود.

سردار سرتیپ دوم "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و در رابطه با فیش‌های نامتعارف حقوقی اظهار داشت: یکی از محورهایی که مقام معظم رهبری در عید سعید فطر اشاره فرمودند؛ فیش‌های حقوقی نجومی بود.

وی ادامه داد: فیش‌های حقوقی نجومی برداشت‌های نامتعارف از بیت‌المال بوده و خیانت به جامعه به حساب می آید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که به صورت نامشروع از بیت‌المال برداشت شده باید برگردانده شود و اگر این اتفاق نیفتد اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی آسیب می‌بیند.

"حضرت آیت الله خامنه ای" رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید سعید فطر درباره فیش های حقوقی فرمودند:  موضوع این حقوقها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است که امروز در بین مردم رایج شده است که خبرش را دهان‌به‌دهان نقل میکنند- این برداشت‌ها نامشروع است، این برداشت‌ها گناه است، این برداشت‌ها خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

ایشان افزودند: قطعاً در گذشته کوتاهی‌هایی شده است، غفلتهایی شده است، بایستی جبران بشود؛ این‌جور نباشد که ما سروصدا بکنیم و بعد قضایا را تمام بکنیم و بکلّی به دست فراموشی بسپریم؛ باید دنبال بشود.

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: خوشبختانه رئیس جمهور محترم و رؤسای محترم دو قوّه‌ی دیگر، متعهّد شده‌اند که این مسئله را دنبال کنند؛ باید با جدیّت دنبال بشود؛ دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده‌ی از قانون هم شده است بایستی اینها  را از این کارها برکنار بکنند؛ اینها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند  (بیشتر بخوانید).

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۵
همه کسانی که در مصادر امور هستند دارای همین خصایص هستند الا کارمندان بدبخت
آخرین اخبار