حجت‌الاسلام و المسلمین میر لوحی گفت: باتوجه به اعمال و فریضه‌های مشترک مسلمانان در ماه رمضان و ثمرات مشترکی که خداوند در اختیار آنها قرار می دهد، عید فطر عید نزدیکی دلهای مسلمانان به هم است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسین میرلوحی، کارشناس مسائل مذهبی درگفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عید سعید فطر گفت: ماه مبارک رمضان به تعبیر بزرگان ربیع القرآن (بهار قرآن) است چرا که  مسلمانان در این ماه بیش از دیگر روزهای سال به قرآن اهمیت داده و با دقت بیشتری به دستورات آن عمل می‌کنند.

وی افزود: حال عید فطر که از اعیاد اکبر مسلمانان به شمار می رود، فرصتی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده تا هدیه های الهی را دریافت کند و ثمرات عبادت و توجه به قرآن کریم را از درخت رحمت الهی بچیند. 

میرلوحی درباره تقویت اتحاد میان مسلمانان در این عید اظهار کرد: با توجه به اعمال و فریضه های مشترک مسلمانان در ماه رمضان و ثمرات مشترکی که خداوند در اختیار آنها قرار می دهد، عید فطر عید نزدیکی دلهای مسلمانان به هم است. همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان روزه می گیرند و همه در روز عید فطر، نماز عید می خوانند. بنابراین وحدت فراوانی میان شیعه و سنی برقرار می شود.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار