مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: نمایندگان شهرداری، آموزش و پرورش و منتخب اولیا و مربیان، اعضای کار گروه ماده ۱۸ هستند که در خصوص افزایش نرخ تصمیم گیری می‌کنند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر احمدی مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا هزینه سرویس مدارس در مهر 95 با افزایش 15 درصدی بر اساس بررسی شورای شهر تهران همراه خواهد بود؟»، اظهار داشت: موضوع بررسی هزینه سرویس مدارس مربوط به کار گروه ماده 18 و 19 بوده که مربوط به حمل و نقل دانش‌آموزی است.
 
وی افزود: ماده 18 طبق قانون، مسئولیت برنامه ریزی و نظارت بر سرویس مدارس را عهده‌دار است و به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌دهد و در نهایت در شورا تصویب خواهد شد.
 
احمدی با بیان اینکه روال بررسی افزایش هزینه سرویس مدارس مطابق با ماده 18 است، خاطرنشان کرد: اینکه اکنون شهرداری به شورای شهر پیشنهاد افزایش هزینه سرویس مدارس را داده باشد، روال معمول نیست و این موضوع باید از طریق ماده 18 بررسی و پیگیری شود.
 
وی افزود: ترکیب کار گروه ماده 18 شامل نمایندگان شهرداری، آموزش و پرورش و منتخب اولیا و مربیان است که تشکیل شده و در خصوص مواردی چون افزایش نرخ سرویس مدارس تصمیم گیری می‌کنند و سپس تصمیمات را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌دهند.
 
مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: متأسفانه با شروع هر سال الزام به افزایش نرخ کرایه‌ها به وجود می‌آید و در همین اوایل سال هم نرخ کرایه تاکسی، تعرفه پزشکان و حتی حقوق کارمندان افزایش پیدا کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه افزایش نرخ سرویس مدارس سیاست آموزش و پرورش نیست، گفت: اگر این موضوع تصمیم گیری درباره افزایش نرخ سرویس مدارس به عهده خود آموزش و پرورش باشد، فاکتورهایی که برای این موضوع است را بررسی می‌کنیم که آیا نرخ‌ها افزایش داشته باشد یا خیر.
 
منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار