مهاجم تیم فوتبال نفت تهران با وجود پیشنهاد پرسپولیس به علت تعهد اخلاقی به علی دایی،فصل آینده هم در جمع زردپوشان پایتخت به میدان می رود.

مطهری در نفت می ماندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛روز گذشته خبری مبنی بر مذاکره ارسلان مطهری با مسئولان باشگاه پرسپولیس منتشر شد و در صورت تایید برانکو این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت می پیوندد.با این وجود عکسی که مهاجم فصل گذشته نفت تهران ساعتی قبل در صفحه اینستاگرام خود گذاشت و خود را یک استقلالی خواند،این مذاکرات را تحت تاثیر قرار داد.

طبق اعلام منابع موثق ارسلان مطهری در حالی از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داشته که وی مذاکره ای با سرخپوشان پایتخت نداشته و مدیر برنامه ای وی این پیشنهاد را پیگیری کرده است.

مطهری به دلیل فسخ قرارداد با باشگاه نفت اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود اما طبق صحبتی که روز گذشته و قبل از نخستین تمرین نفتی ها زیر نظر علی دایی با سرمربی جدید این تیم داشته به آقای گل جهان فوتبال قول داده که در نفت می ماند و از یکشنبه در تمرینات زردپوشان پایتخت حاضر می شود.

برهمین اساس مطهری از لحاظ اخلاقی دوست ندارد قولی که به علی دایی زیر پا گذاشته شود و گویا چندان تمایلی به جواب به پیشنهاد پرسپولیس ندارد.

مهاجم سابق تیم ملی امید کشورمان یک استقلالی متعصب است و این موضوع را پیش از قراردادن عکس امروز خود در اینستاگرام ثابت کرده است و این عکس هم بیشتر از آن که توهین به هواداران پرسپولیس تلقی شود،ابراز احساسات مطهری به تیم محبوبش است.

به هر حال به نظر می رسد با توجه به مشخص شدن وضعیت نفت تهران ، وی به تعهد اخلاقی خود به علی دایی عمل کرده و قراردادش را با نفت تمدید می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار