مدیر ایرانی تیم ملی آلمان گفت: بدنبال برگرازی بازی دوستانه با تیم ملی ایران و پرپایی اردوی تیم ملی آلمان در ایران هستیم.

 ایران میزبان اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی آلمانمدیر تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:بدنبال برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی آۀمان درکشور  ایران هستیم ،نامه نگاری های در این زمینه انجام داده ایم و منتظر جواب دپارتمان فوتبال ساحلی آلمان هستیم تا مراحل اداری آن طی شود .

وی ادامه داد: :فوتبال ساحلی ایران در سال های  اخیر رشد چشمگیری در بخش ملی وباشگاهی داشته است وجزء معدود کشورهای است که لیگ  فوتبال ساحلی منظمی در بخش آقایان و بانوان دارد که موجب شده بازیکنان  ملی پوش  ژاپن ، برزیل و لبنان وسایر کشورها برای بازی در لیگ برتر ایران وسوسه شوند و به این کشور سفر کنند .

گابریل محققی اظهار کرد:دپارتمان فوتبال ساحلی بهمین دلیل درخواست برگزاری اردو تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان و بازی دوستانه با تیم ملی را به مسولان ایرانی داده ایم و می خواهیم سطح روابط خود با دپارتمان فوتبال ساحلی ایران افزایش دهیم.

وی در ادامه  گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی آلمان در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک تورنمنت چهارجانبه فوتبال ساحلی هستم و و می خواهیم از کشورهای سئویس و ایران وبزریل  برای شرکت دراین بازی های دعوت کنیم .

محققی درباره  شرایط تیم باشگاه رئال مونستر آلمان هم خاطرنشان کرد: رئال مونستر در اولین سال حضورش از کادر فنی ایرانی و تعدادی بازیکن که سابقه بازی در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران را در  کارنامه داشتند در لیگ برتر آلمان ، استفاده کرد، و با توجه به سطح کیفیت بازیکنان ایرانی بعنوان مدیر عامل این تیم  به هیئت مدیر باشگاه پیشنهاد داده ام که برای فصل آینده چند بازیکن ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی را جذب کنیم .

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار