امام جمعه قزوین خطاب بد حجابان و هنجارشکنان گفت: صبر مردم انقلابی حدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام  قابل  در نماز جمعه این هفته  با اشاره به آغاز هفته عفاف و حجاب بر ضرورت رعایت حجاب اسلامی و برخورد با پدیده بی حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت : صبر مردم انقلابی حدی دارد اگر روزی مردم  احساس  کنند که نیاز به برخورد با این قانون شکنان هست شک نکنید که مردم وارد میدان خواهند شد .

وی در ادامه  با اشاره به حقوق های نجومی گفت : برداشت نادرست و ناحق از بیت المال  به عناوین مختلف تصرف نامشروع است.

حجت الاسلام قابل افزود : باید با همه افرادی که اقدم به دریافت حقوق های نجومی کرده اند  بر خورد قاطع  و پول های برداشت شده هم  به بیت المال  برگردانده شود .

وی  در ادامه گفت: با پدیده‌ی اشرافی‌گری و برداشت‌های نامشروع از بیت‌المال باید به شدت برخورد شود که اگر این مسئله پیگیری نشود اعتماد مردم به نظام سلب خواهد شد.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه افزود: دریافت حقوق های نجومی حتی با واکنش رهبر انقلاب روبرو بوده است که ایشا ن فرموده اند این برداشت‌ها نامشروع ، گناه وخیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است که قطعاً در گذشته کوتاهی‌هایی شده است که باید جبران بشود .

حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین همچنین با اشاره به  تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و سربازان گمنان در کشف و دستگیری عوامل بمب گذاری گروههای تکفیری افزود: همه نیروهای مسلح کشور ما با تلاش شبانه روزی خود دبرای خنثی سازی توطئه ها دشمنان نظام  گام بر می دارند .

امام جمعه موقت قزوین در ادامه به سالروز کشف کودتای نوژه در آغازین  روزهای پیروزی انقلاب اسلامی  اشاره کرد و افزود: خنثی سازی این  کودتا در مسیر کودتاه کردن دست دشمنان نظام  جمهوری  اسلامی علیه کشورمان بود که با تقویت و خودباوری و ایمان به پرودگار خنثی شد .

 امام جمعه موقت قزوین  همچنین یادآور سالروز ورود مسلم بی عقیل سفیر سید الشهدا به کوفه و بیعت 18 هزار نفر با وی شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۵
حاج آقا صبر مردم انقلابی برای همه چیز حدی دارد نه فقط بد حجابی