رقابت های مینی بسکتبال در قالب 12 تیم با پیروزی دزفول به پایان رسید.

ساسان فرشادیان مربی تیم مینی بسکتبال دزفول در مصاحبه با خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رقابت های مینی بسکتبال در 3 گروه 4 تیمی در قالب 12 تیم شهرستان های ماهشهر، آبادان و دزفول برگزار شد و از هر گروه دو تیم به دور دوم راه پیدا کردند.

فرشادیان افزود: در مرحله دوم شش تیم صعود کننده، در دو گروه سه تیمی با هم رقابت کردند که از گروه اول تیم‌های ارکان اهواز و پالایش نفت آبادان و از گروه دوم تیم‌های هیات بسکتبال دزفول و هیات بسکتبال ایذه، به جمع چهار تیم صعود کننده به دور پایانی مسابقات راه پیدا کردند.

وی افزود: تیم های ارکان اهواز و هیات بسکتبال دزفول به ترتیب با شکست تیم های هیات بسکتبال ایذه و پالایش نفت آبادان راهی فینال مسابقات شدند ودر مسابقه رده بندی تیم پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب ۸۹ بر ۸۶ تیم هیات بسکتبال ایذه را شکست دهد و به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

فرشادیان بیان کرد: تیم هیات بسکتبال دزفول توانست ، تیم ارکان اهواز را با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۳ از پیش رو بر دارد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه  در این رقابت ها برنامه ریزی خوبی شده و در رده پایه تیم مینی بسکتبال دزفول کارش را به خوبی آغاز کرده و در آینده می تواند  بازیکنان قوی به تیم ملی  بسکتبال بزرگسالان تحویل دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار