اولین بازی دور نیمه نهایی ویمبلدون برگزار شد و دو تن از برترین تنیسور های جهان به مصاف هم رفتند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛
بازی در سنتر کورت ویمبلدون برگزار شد، راجر فدرر شماره 3 تنیس جهان به مصاف تنیسور کانادایی میلوش رائونیچ رفت. قبل از این بزرگانی چون جوکوویچ و واورینکا حذف شده بودند.
 
ست اول را رائونیچ آغاز کرد و مقتدرانه فدرر را شکست داد. او 6 بر 3 ست اول را برد. ست دوم یک بازی را جذاب رقم خورد. هر کدام یک به یک ست می گرفتند تا اینکه بازی به گیم 13 کشیده شد و در نهایت فدرر در تای برک با حساب 7 بر 3 رائونیچ را برد.
در ست بعد، فدرر از روحیه بهتری برخوردار بود و بهتر کار کرد و در نهایت با حساب 6 بر 4 در این ست هم به پیروزی رسید. در ست چهارم فدرر خوب کار نکرد و بازی خوبی ارائه نکرد.

بازهم در گیم ها یک به یک پیش رفتند تا هر دو در گیم 5 مساوی شدند و گیم یازده را رائونیچ برد.

در گیم 12 نیز فدرر 40 به 15 جلو بود که کار 40 به 40 شد و چند بار هر دو تنیسور AD  شدند اما در نهایت رائونیچ گیم را برد و کار در ست شماری 2 بر 2 شد و به ست 5 کشیده شد. ست 5 را فدرر بسیار بد آغاز کرد  و نمایش ضعیفی داشت و 4 بر 1 نیز عقب افتاد و اما در ادامه بازی را 5 بر 3 کرد. اما در نهایت 6 بر 3 شکست خورد.

 این بازی پس از 204 دقیقه نفسگیر به پایان رسید. حال رائونیچ کانادایی باید منتظر دیدار بردیچ و ماری باشد تا حریف خود در فینال را بشناسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدرر ، تنیس ، ویمبلدون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار