خطیب جمعه همدان بر هوشیاری وبصیرت مردم در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

باید بصیرت جامعه را در برابر  توطئه های دشمنان تقویت کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام والمسلمین جوادی گفت: انقلاب نعمت بزرگی  است که خدا به این امت داده است و دشمن در کمین  هستند تا آنچه را به دست آورده اید از شما بگیرند.


امام جمعه موقت همدان با اشاره به جان فشانی شهدا برای پایداری انقلاب و ایران اسلامی افزود : باید دردوران کنونی با هوشیاری وبصیرت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی محافظت کنیم.  اگرچه نگهداری انقلاب در مقایسه با جانفشانی ها و تلاش های قبل از انقلاب سخت تر است. 

وی درادامه  با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و ضرور حفظ آثار معنوی این ماه گفت مومنان خدا باید با کنترل رفتارهای خود مراقب اندوخته های ماه مبارک رمضان باشند.

امام جمعه موقت همدان گفت: آنچه در ماه رمضان با زحمت به دست آورده اید از دستبرد شیطان  و هوای نفس حفظ کنید یقینا این کار از روزه داری و شب زنده داری دشوارتر است  خطیب جمعه همدان درادامه خطبه ها با بیان اینکه باید به فریضه امر معرف و نهی از منکر در جامعه  بیش از پیش توجه شودگفت الویت دادن به عفاف و حجاب در جامعه مسئله ای است که خواست ،دین اسلام، قانون اساسی،و همه مردم کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین جوادی افزود: مردان و زنان باید دارای عفت باشند و این عفت در رفتار و اخلاق افراد جلوه گرمی شود. وی  گفت: هر فرد اگر اخلاق خود را در جامعه کنترل کند عفاف و حجاب در جامعه رونق خواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش 18 تیر سالروزکشف کودتا  در پایگاه شهیدنوژه را گرامیداشت و خاطر نشان کرد این  توطئه دشمنان با هدف براندازی نظام درحال شکل گیری بود که نافرجام ماند و پایگاه شهیدنوژه در دفاع مقدس پرکارترین پایگاه کشور بود .

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار