اولین دوره همایش جهادگران رضوی با حضور 400 نفر از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی سراسر کشور در بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از، اردوهای جهادی سراسر کشور 18 تیرماه در مرکز نمایشگاه ها وهمایش های آستان قدس رضوی با حضور 400 تن از جهادگران و مسئولان بسیج سازندگی کشور و مسئولان بسیج دانشجویی و طلاب آغاز شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان یکی از فعالان فرهنگی و جهادی به بیان جایگاه حرکت‌های جهادی پرداخت و اظهار کرد: اردوهای جهادی امسال از آنجا که زیر پرچم امام رضا(ع) بوده و جهادگران با عنوان خادمی این امام رئوف پا به این عرصه گذاشته اند، بسیار متفاوت با سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه جهاد زیر بیرق امام رضا علیه السلام وظیفه‌ای سنگین و افتخاری بزرگ است، ادامه داد: هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به امام رضا(ع) نیست، آن هم در عرصه جهادی کمک به محرومان که همواره مورد تاکید این امام همام بوده است.

وی افزود: روزی خادمی حضرت رضا(ع) منحصر به بارگاه مطهر رضوی بود، اما امروز به تدبیر تولیت آستان قدس رضوی افتخار خادمی حضرت رضا(ع) در سراسر کشور گسترش یافته است و این فرصتی استثنایی برای دلدادگان و عاشقان حضرت رضا علیه السلام است.

قاسمیان یکی از بزرگترین ویژگی‌های حرکت‌ نیروهای جهادی را اخلاص و کار برای خدا دانست.

همایش یک روزه اردوهای جهادی رضوی به میزبانی آستان قدس رضوی در 18 تیرماه با حضور آیت الله علم الهدی؛ امام جمعه مشهد مقدس، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی، سردار نقدی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار غلامی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار