نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اجرای پروژه‌های بزرگ دراستان را لنگ تخصیص اعتبار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله محمود محمدی‌عراقی ؛ سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه را جزو آخرین سفرهای استانی دولت برشمرد و گفت: امیدواریم اکنون که دولت با تاخیر زیاد عازم کرمانشاه می‌شوند، دست پر به این استان سفر کنند و شاهد تحرک در پروژه‌های بزرگ استان باشیم.

محمدی‌عراقی ازبیکاری به عنوان بزرگترین چالش پیش روی استان یاد کرد و افزود: تسریع در روند اجرای پروژه‌های بزرگ در ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری اثرگذار است.

نماینده مردم کرمانشاه درخبرگان رهبری با تاکید بر اینکه پیش از این پروژه‌هایخوبی در استان به تصویب رسیده است، گفت: در استان کرمانشاه طرح و پروژه کم نداریم و مشکل اصلی این استان پیشرفت خیلی کند پروژه‌های بزرگ در حال اجرای آن است.

محمدی‌عراقی از پروژه‌های راه‌آهن، پتروشیمی، پالایشگاه و... به عنوان پروژه‌های شاخص استان یاد کرد و افزود: از کلنگ‌زنی و شروع عملیات ساخت بعضی از طرح‌های استان سال‌ها می‌گذرد که عمدتاپیشرفت کمی دارند وعموما نیزبه دلیل کمبود اعتبار است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبرییکی از مشکلات اصلی استان را کمبود اعتبارات عنوان کرد و افزود: اگر اعتبارات تامین نشوند مسئولین نمی توانند کاری از پیش ببرند.

محمدی‌عراقی با اشاره به نوید استاندار کرمانشاه مبنی بر مطرح کردن طرح‌های عقب افتاده استان در سفر ریاست جمهوری، ابراز امیدواری کرد: این اقدام بتواند گام مهمی در راستای تسریع درپروژه‌های در حال انجام در استان باشد.

محمدی‌عراقی در ادامه با بیان اینکه برخی از استان‌های دیگر کشور با سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌های بیشتر مردم پروژه‌های بزرگ خود را به سامان می‌رسانند، استان کرمانشاه را از این حیث نیز استانی ناموفق ارزیابی کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مشکل ، حل ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.