طرح تابستانی «قرآن، كتاب زندگی» در فاز دوم اجرای خود و با محوریت سوره مباركه حدید عصر امروز با پخش نخستین برنامه عصرگاهی در رادیو قرآن افتتاح می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ كتاب زندگی كه در رادیو قرآن ویژه ارائه محتوا و آموزه های قرآنی با محوریت سوره مباركه حدید در فصل تابستان طراحی شده است، عصر امروز با پخش زنده نخستین برنامه به طور رسمی، افتتاحیه این طرح را نیز كلید می زند.

پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تلاوت قرآن توسط احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی قرآن كریم و حضور محمدحسین محمدزاده مدیر شبكه رادیویی قرآن از برنامه های این مراسم افتتاحیه خواهد بود.

مدیر رادیو قرآن در این برنامه درباره ویژگی های طرح تابستانی رادیو قرآن و اهداف آن از جمله توجه ویژه به نوجوانان به عنوان مخاطب محوری این طرح، صحبت خواهد كرد.

برنامه عصرگاهی قرآن، كتاب زندگی از ساعت 17:35 تا 19 به صورت زنده از آنتن رادیو قرآن بر روی طول موج FM100  و AM900 پخش می شود.

یادآور می شود، برنامه های فاز دوم طرح تابستانی قرآن کتاب زندگی که از سوی رادیو قرآن با محوریت سوره مبارکه حدید برگزار خواهد شد، در برنامه "افق" امروز شنبه 19 تیرماه نیز تشریح می شود.

در این برنامه احمد فراهانی مدیر گروه آموزش رادیو قرآن، ابوالفضل طهماسبی مدیر گروه علوم قرآنی و محمدرضا خالقی دبیر این طرح حضور خواهند داشت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار