تیم فوتبال مشهد در یک بازی دوستانه به مصاف تیم التعاون عربستان می رود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال مشهد در حالی قصد برگزاری بازی دوستانه با تیم التعاون عربستان را دارد که به دلیل تنش های سیاسی و رفتار های غیر ورزشی اخیر عربستان انتخاب این تیم جای تعجب دارد.

تیم فوتبال مشهد در ترکیه اردویی برپا کرده است و یکی از بازی های تدارکاتی اش در این اردو با تیم عربستانی است،فدراسیون عربستان به دلیل اختلافات سیاسی دو کشور ایران و عربستان حاضر نشد برای انجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجبور کرد که رای به برگزاری بازی در کشور بی طرف بدهد.

اما اینکه چرا مسئولان مشهدی حاضر به برگزاری بازی دوستانه با تیم عربستانی شدند و از بازی با این تیم عربستانی چه منظوری دارند و چه سودی عاید فوتبال ایران می شود؟ قابل تامل است.

تیم التعاون عربستان جایگاه مناسبی هم در جدول رده بندی لیگ عربستان ندارد و بازی با این تیم ضعیف نمی تواند محک خوبی برای شاگردان کاظمی باشد.

اینطور که به نظر می رسد کادر فنی تیم فوتبال مشهد به دلیل حضور تیم عربستانی در ترکیه تصمیم کرفتند با این تیم بازی کنند و به نوعی تیم را در شرایط بازی قرار دهند تا آمادگی بازیکنان را مورد ارزیابی قرار دهند . در هر صورت مسئولان مشهدی باید بدانند که بازی با تیم های نه چندان مطرح عربستان نمی تواند محک خوبی برای بازیکنان باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
هوووووووووووووییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۵
!!!!!!؟؟؟؟؟
آخرین اخبار