لفاظی ژنرال سعودی: ایران ذینفع اصلی حملات تروریستی مدینه است

یک مقام نظامی سعودی، ایران را به حمایت از اقدامات تروریستی در عربستان متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت «سعودی گزت»، ژنرال "بسام عطیه" - کارشناس مقابله با تروریسم وزارت کشور عربستان - در گفتگو با شبکه تلویزیونی "الاخباریه" با اشاره به انفجارهای هفته گذشته در این کشور مدعی شد پس از حملات تروریستی اخیر در نزدیکی مسجد النبی تمامی انگشت‌ها به سمت ایران نشانه رفته‌اند؛ زیرا این کشور تنها ذینفع این حملات به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: داعش از طریق این حملات قصد داشت پادشاهی عربستان سعودی را در مدیریت و حفاظت از حرمین شریفین در ایام حج عمره و تمتع ناتوان نشان دهد و ایران نیز از این مسئله سود می‌برد؛ همانگونه که در گذشته نیز این را نشان داده است.

این ژنرال سعودی در ادامه ادعا‌های خود افزود: طی چهار دهه گذشته، ایران همواره از هر تلاشی که توانایی پادشاهی عربستان در مدیریت حج را زیر سوال ببرد، حمایت و استقبال کرده است. 

وی در پایان با صمیمانه خواندن روابط عربستان و پاکستان، حملات جده و مدینه را تلاشی مذبوحانه برای بر هم زدن روابط عمیق این دو کشور خواند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصرامرایی
۰۳:۲۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
بخدا قسم بخدا قسم بخدا قسم که اگر یه نقطه ی ضعف بیشتر نه فقط یه نقطه ضعف از ما ایرانیان میداشتیم همانند کفتارها که بصورت گروهی حمله آن هم ناجوانمردانه زنده زنده هممونه می گشتیم اما اما اما فشارهای خودتان در خواب ببینند پنبه دانه.
حیف قبر مطهر وپاک پیامبران درون خاک عربستان که اگه توی عمرتان یه دونه شانس داشتیم همین هست که عربستان زندگی میکنید و مدیونیم ایران هرگز به خانه خدا حمله نمیکنه؟ واین دلیل گستاخی هایی ست که میکنید و بالاتراز کوپن خودتون راجع به ایران مقدسی که عاقبتش چون روز آشکاراست و آن هم مطیع ولایت و مهیای ظهور هستیم پیش بسوی قیام بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
زنرالی که صدای ترقه هم تا حالا نشنیده//مرتیکه عیاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر نجاستی به نام سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ای اشغال سعودی شما خودتون داعش رو به وجود اوردین حالا جمهوری اسلامی رو محکوم میکنید ای مرگ بر ارازل سعودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
داعش یعنی عربستان حرومزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
معلومه کسی که خودش بیوفته که گریه نمیکنه! باید هم ایرانو متهم کنی! آخه نمیتونید بگید فرزندان خلفمون(تروریستای تکفیری) این کارو کردن. با پاکستانم که معدن منابع انسانیتونه هم مثل رفیق گرمابه و گلستانید، به اونم نمیتونید چیزی بگید. پس میمونه ایران همیشه مظلوم! انقدر با دم شیر بازی نکنید که بد میبینید! به چهار تا طیاره که از آمریکا خریدید ننازید که حتی زنان ایران با جاروی تنها، دقت کنید فقط جارو دستی میتونن کل عربستانو زیر و رو کنن چه برسه به مردان مسلح ایران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چقده ژنرالم هست خخخخخخخخخخ واقعا بهش میاد ژنرال بسام اخه شما رو چه به ژنرالی بگو سر اشپزی ؛حراست مجتمع مسکونی چیزی خدایی در اون حد هم نیستی ...البته خیلی زرنگ هستین بر منکرش لعنت چون همیشه ی سگ نگهبان مث امریکا داشتین شما اگه حامی تروریسم و داعش نبودین داعش سه روزه کل کشورهای شما رو اشغال میکرد ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخ.........
آخرین اخبار