فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از تامین امنیت60 هزار نفر گردشگر جنگل ابر این شهرستان در تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: جنگل ابر یکی از تفرجگاه های طبیعی و بی نظیر کشور است که در شهرستان شاهرود قرار دارد و همواره مقصد تعداد زیادی از مسافران و گردشگران است.
کاظم زاده افزود : پیش بینی حضور پر شمار مردم در تعطیلات عید سعید فطر در این منطقه موجب شد تا نیروی انتظامی با استقرار هشت تیم ویژه، برای امنیت و آرامش مردم برنامه ریزی گسترده ای انجام دهد.
به گفته این مسئول انتظامی ، کنترل ورودی و خروجی های جنگل ابر ، تامین امنیت خودرو مسافران در پارکینگ ها و رسیدگی به گزارش های مردمی از جمله ماموریت های پلیس در تعطیلات عید فطر بود.
سرهنگ کاظم زاده تصریح کرد : در تعطیلات عید فطر در پایان هفته گذشته، بیش از 60 هزار نفر به وسیله پنج هزار خودرو از جنگل ابر بازدید کردند، هیچ مورد خاصی مبنی بر هم زدن امنیت و آرامش مردم گزارش نشد.
وی، به وقوع تنها حادثه ترافیکی در این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد : عرض کم جاده و بی احتیاطی رانندگان 2 دستگاه مینی بوس که مسافران یک تور گردشگری از تهران بودند، عامل این سانحه بود که در آن، سه نفر از مسافران به صورت سرپایی درمان و سه تن دیگر توسط بالگرد آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند که از وضعیت عمومی خوبی برخوردارند.
فرمانده انتظامی شاهرود، تامین امنیت شهروندان را مهم ترین ماموریت و وظیفه اصلی نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد : تحقق این مساله، بی تردید همکاری و مشارکت فعال مردم و رعایت قانون و توجه به هشدارهای پلیس را می طلبد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.