رئیس حوزه هنری استان زنجان از برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره به مدت سه روز در این استان خبر داد.

به گزارش خبر نگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛اسماعیلی افزود : سالن شهید شهریاری صدا و سیما، هتل پیام و موزه کارخانه کبریت سازی سابق زنجان برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان زنجان از بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه سال جاری میزبان چهاردهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این جشنواره توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با اهداف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان برگزار می‌شود، افزود: تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان‌سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی، معرفی و برجسته‌سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلابی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره سراسری است.

با بیان اینکه در این جشنواره ۸۰ نفر در زمینه شعر و داستان حضور خواهند داشت، گفت: این نفرات از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، سمنان، قزوین، قم، کرمان، گیلان، خراسان شمالی، مرکزی، بوشهر، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، اردبیل، سیستان و بلوچستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد با ۸۴ اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان تصریح کرد: در این جشنواره ادبی نویسندگان و شاعران جوان در بخش‌های داستان کوتاه، داستان صد کلمه‌ای، شعر سنتی، شعر نو و ترانه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.