وبسایت "دیده بان حقوق بشر" در مطلبی به جنایات فجیع گروه تروریستی داعش در شهر مخمور عراق پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت "دیده بان حقوق بشر،" گروه تروریستی داعش حدود 21 ماه در شهر مخمور عراق حکومت کرده است. در این مدت آمار بی سابقه ای از اعدام، شکنجه و مجازات مردم و روستاییان در این منطقه به ثبت رسیده است. این گروه تروریستی فاسد حتی به مردم اجازه خروج از شهر را نیز نمی دهد.

"جو استورک،" معاون بخش خاورمیانه و شمال آفریقا اعلام کرد گروه تروریستی داعش به طور مکرر خانواده ها و زندگی ها را در شهرها و روستاهای عراق نابود می کند. اگر کسی قصد فرار از قلمرو داعش را داشته باشد، حکمش مرگ است.

مه 2016 (اردیبهشت 95)، وبسایت هیومن رایتس واچ با 20 نفر از روستاییان شهر مخمور که به اردوگاهی در کردستان عراق گریخته بودند، گفتگو کرد. این روستاییان گفتند عناصر گروه تروریستی داعش نیروهای دولتی و شهروندانی را که قصد فرار داشتند، اعدام می کردند.

یکی دیگر از آنها گفت: عناصر گروه تروریستی داعش 18 روز تمام مرا شلاق زد تا من به فروش سیگار اعتراف کنم؛ زیرا فروش سیگار در قلمروی داعش ممنوع است. 

گروه تروریستی داعش قوانین سختگیرانه و فاسد خود را در هر شرایطی به اجرا می گذارد. روستاییان اعلام کردند اقوام یک خانواده از چنگ گروه تروریستی داعش گریختند و عناصر این گروه خانه آنها را به آتش کشید.

آنها همچنین گفتند عناصر گروه تروریستی داعش افرادی را که قصد فرار داشتند زندانی و شکنجه و حتی آنها را به طرز فجیعی اعدام می کنند. عناصر این گروه تروریستی به منظور ایجاد رعب و وحشت میان مردم دست به اینگونه اقدامات غیرانسانی می زنند. تروریستهای داعش همچنین تعدادی از مردم را ربوده اند و هنوز هیچ اطلاعی از آنها در دست نیست. عناصر داعش برای اقداماتی که در قلمرو آنها ممنوع است نیز مجازات تعیین کرده اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار