لرستان؛

اختصاص 14 میلیارد تومان به طرحهای کشاورزی لرستان

استاندار لرستان از اختصاص 14 میلیارد تو مان به طرح های کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛بازوند  گفت: ۱۴ میلیارد تومان به   ۳۸ طرح کشاورزی استان لرستان اختصاص یا فته است،مهندس هوشنگ بازوند در جلسه ستاد تسهیل تولید که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد،  افزود : 29 طرح حوزه صنعت و معدن با 17 میلیارد تومان اعتبار در 45 روز  توسط بانک‌های عامل باید پرداخت شود.

استاندار افزود: تمام بانک‌ها هر شکل که می‌توانند باید پاسخگو باشند و مصوباتی که در استان اجرایی نیست به‌ صورت کتبی اعلام شود تا در ستاد تسهیل کشور مطرح شود.

استاندار لرستان بیان کرد: برای احداث و زیرسازی طرح شهرک صنعتی و صنوف آلاینده شهرستان کوهدشت 200 تن قیر یارانه‌ای اختصاص داده می‌شود.

 وی اضافه کرد: پنج میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک ملت برای تجهیز شهربازی، شهر شادی و سفره‌خانه مجتمع تجاری- تفریحی بعثت خرم‌آباد ارائه می‌شود.

بازوند عنوان کرد: به 33 نفر از مالکان مجتمع تجاری، تفریحی بعثت در شهرستان خرم‌آباد که در راستای فروش صنایع‌دستی و گردشگری استان فعالیت کنند مبلغ 50 میلیون تومان از سوی بانک‌های عامل استان تسهیلات ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم احیای ظرفیتهای لرستان در حوزه های مختلف اظهار داشت: در این راستا مدیران بانکهای عامل استان و همچنین مدیران دستگاههای اجرایی استان باید برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: در این راستا وظیفه همه دستگاههای اجرایی استان این بوده که تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.

استاندار لرستان با اشاره به انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در این زمینه همه باید احساس مسئولیت کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.