با انعقاد تفاهم نامه همکاری ورزش در روستاهای مازندران رونق می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل دفتر روستایی استانداری مازندران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزش های همگانی در روستاها گفت: مازندران 57 بخش دارد و در هر بخش تجهیز و توسعه دست کم 5فضای ورزشی با امکانات مناسب برنامه ریزی می شود.

جان الله عبدی با بیان اینکه همه دهیاری ها در زمینه ایجاد فضای مناسب در توسعه ورزش همگانی آماده هستند، افزود: 45درصد جمعیت مازندران در روستا ساکن هستند و با انعقاد تفاهم نامه تلاش می شود امکانات و تجهیزات ورزشی روستاها برای پرورش قهرمانان ورزشی ارتقا یابد.

وی گفت: ایجاد فضای ورزشی در روستا و رونق ورزش همگانی توسط دهیاران حدود 4هزار روستا پیگیری می شود.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری مازندران افزود: تکمیل طرح های ورزشی در روستاها، ساماندهی فضای روباز ورزشی در روستاها با همکاری اداره کل منابع طبیعی برای رونق ورزش های توپی و توری و تمهیدات لازم در برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی از اقدامات اساسی است که در این تفاهم نامه دو ساله پیگیری می شود.

عبدی گفت: ایجاد سرویس های بهداشتی، رختکن و ایجاد چمن در زمین ورزشی روستا با مشارکت دهیاران و جذب حمایت های مردمی و کمک دولتی محقق می شود.

وی توجه به جاذبه های گردشگری و حضور ورزشکاران در مناطق مختلف روستا رااز علل تحول روستاها و فراگیر شدن ورزش روستایی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.