رئیس امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان از اقامت 11 هزارو 13 نفر مسافر تابستانی در 14 پایگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فضائل خاتمی اظهار داشت: ستادهای اسکان فرهنگیان فعالیت خود را آغاز کرده اند و پذیرای میهمانان فرهنگی از سراسر کشور هستند.

وی ابراز کرد: تابستان امسال 76 مدرسه با 760 کلاس در گروههای ویِژه، الف و ب با امکانات مختلف برای اسکان فرهنگیان در شهرستان‌های مختلف استان زنجان آماده‌سازی شده است، که تا تاریخ 18 تیر ماه یک هزارو 554 خانواده در این مدارس اسکان گزیدند.

رئیس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان قیمت اتاق‌های گروه ویژه و الف را به ترتیب 250 هزار ریال و 220 هزار ریال عنوان کرد و افزود: قیمت کلاس‌های گروه ب نیز 160 هزار ریال است.

وی با اشاره به ارتقای سطح خدمات در مراکز اسکان فرهنگیان گفت: کلاس‌های گروه ج که سال‌های گذشته برای اقامت فرهنگیان آماده‌سازی می‌شد امسال ارتقاء یافته و جای خود را به کلاس‌های گروه ب دادند.

خاتمی ظرفیت کلاس‌ها برای اقامت مسافران فرهنگی را بیش از 4 هزار نفر برشمرد و گفت: رزرو اینترنتی اتاق‌ها از 10 تیرماه آغاز شده و تا 25 همین ماه ادامه دارد .

وی خاطرنشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان در نزدیکی مناطق گردشگری و مکان‌های تاریخی از جمله سلطانیه و خدابنده تدارک دیده شده است و سال گذشته 10 هزار و 330 خانوار از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

رئیس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: بیشترین مسافر از مناطق گرمسیری است که شامل تهران، کرج، شمال ،اصفهان و مشهد می باشد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.