فعالیت توده هوای خنک و بارش زا تا چهارشنبه برای گیلان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با اعلام این خبر گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای خنک و بارش زا تا چهارشنبه در منطقه است و بر این اساس در این مدت ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
مازیار غلامی با بیان اینکه از روز چهارشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته می شود، افزود: آسمان امروز گیلان ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی، احتمال رعد و برق و پاره ای نقاط با کاهش ابر همراه است.
وی خاطرنشان کرد: صبح تا ظهر فردا دوشنبه 21 تیر ماه نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، با احتمال رعد و برق و بعد از ظهر و شب ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد و همراه با رعد و برق (بعضی نقاط شدید) خواهد بود.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان وضعیت هوای روز سه شنبه را هم ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد و رعد و برق اعلام کرد و گفت: منجیل در 24 ساعت گذشته با 29 درجه سانتی گراد گرمترین شهرهای استان و جیرنده در ارتفاعات جنوب شرقی نیز در این مدت با 14درجه خنک ترین شهر گیلان در شبانه روز گذشته بود.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.