خبرنگاران استان قزوین برای شرکت در دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت تا 26 تیر ماه فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تقویت روند هم‌اندیشی و همکاری فعالانه روزنامه‌نگاران و رسانه‌های استان با بنیاد، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت را برگزار می‌کند.

شکیب‌زاده افزود: خبرنگاران و رسانه‌هایی که طی سال 94 در حوزه‌ی ایثار و شهادت فعال بوده و خبرها، گزارش‌ها، مصاحبه‌ها، مقالات و تصاویر خبری خود را در اختیار مخاطب‌های رسانه قرار داده‌اند، می‌توانند با ارایه‌ی آثار ارزشمند خود در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته وی ، دومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت در سطح خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، مطبوعات محلی و ملی و صدا و سیمای جمهوری اسلامی  استان برگزار خواهد شد.

شکیب‌زاده گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را با موضوعات خبر، گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، عکس خبری و برنامه‌های تولیدی صدا و سیما تا 26 تیر ماه سال جاری از طریق آدرس jashnvareh.hayat.ir/jashnvareh آثار خود را ارسال نمایند.

وی افزود: ضمنا روزنامه‌نگاران برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی می‌توانند با روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین (33248390) تماس بگیرند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار