ایلام؛

سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی برای تکمیل بیمارستان شهدای دهلران

فرماندار دهلران گفت: از ابتدای طرح تحول نظام سلامت تاکنون بیش از 30 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات بیمارستان شهدای شهرستان هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امیدعلی سبزی در جریان بازدید از واحدهای مختلف بیمارستان شهدای دهلران اعلام کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان است که نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است.
سبزی اضافه کرد: با اجرای این طرح تحول خوبی در حوزه سلامت اتفاق افتاد که منجر به ارتقاء سطح خدمات و از طرفی کاهش چشمگیر هزینه های درمانی برای بیماران شد.
وی حضور 11 متخصص در بیمارستان شهدا را از نتایج خوب این طرح دانست و افزود: حضور این متخصصان باعث شده مراجعه مردم به استان و استان های دیگر در بحث بهداشت و درمان کاهش یابد.
سبزی با اشاره به موقعیت شهرستان مرزی دهلران و دوری از استان و از طرفی بحث زوار اربعین و تردد راهیان نور و گردشگران بر ضرورت توسعه بیمارستان و توجه به تجهیزات آن تاکید کرد.
فرماندار دهلران از در دست اقدام بودن کارهای فنی، مکان مناسب و مجوزهای لازم برای راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در شهرستان خبر داد و گفت: برای خرید دستگاه سی تی اسکن بالغ بر 15 میلیارد ریال هزینه شده که بزودی راه اندازی می شود و مردم از خدمات آن بهره مند می شوند.

رئیس بیمارستان شهدای دهلران نیز گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از بهترین برنامه های حوزه سلامت دولت تدبیر و امید است که موجب ارتقای سطح خدمات به بیماران در حوزه های مختلف شده و موجب رضایت مندی مردم است.
دکتر شهریار رسولی اظهار کرد: راه اندازی دستگاه اکو، تجهیزات بخش های آزمایشگاه و دستگاه های مربوطه، راه اندازی دستگاه رادیوگرافی دیجیتال و حضور پزشکان متخصص از مهمترین برکات طرح تحول سلامت در بیمارستان شهدای دهلران است.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.