متقاضیان واقعی تسهیلات در بخش گردشگری در اولویت دریافت تسهیلات هستند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در دیداری که در محل دفتر سرپرست بانک تجارت استان آذربایجان غربی انجام شد مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان خواستار رفع موانع پرداخت تسهیلات به متقاضیان در بخش گردشگری شد .

جلیل جباری با اشاره به مصوبات کارگروه تسهیل موانع تولید گفت : استاندار آذربایجان غربی در این کارگروه تاکید زیادی بر رفع موانع بر سر راه سرمایه گذاران بویژه در بخش گردشگری داشتند که امیدواریم با تعامل فی مابین بتوانیم مشکلات مالی متقاضیان را رفع نمائیم .

وی اخذ تسهیلات توسط متقاضیان در بخش گردشگری را بسیار مهم عنوان کرد و افزود : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و با توسعه صنعت گردشگری مرهون سرمایه گذارانی است که بتوانند از تسهیلات دولتی بهره مند شومند و در این زمینه بانکها بویژه بانک تجارت نیز می تواند نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و رفع بیکاری و اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان غربی ایفا نمایند .

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هم چنین تصریح کرد : ما سعی داریم تا متقاضیان را که واقعاً نیازمند تسهیلات بوده و کننده کار هستند به بانکها معرفی نمائیم و امیدواریم بانکها نیز کمک حال آنها باشند .

سرپرست بانک تجارت استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در این دیدار گفت : متاسفانه در سالهای اخیر متقاضیان تسهیلات طرحهایی را برای دریافت تسهیلات بانکی ارائه می کنند که خود قادر به دفاع از آنها نیستند و این یکی از عمده مشکلات بانک تجارت در مواجه با اینگونه افراد می باشد .

محمد افخم با اشاره به طرحهای سرمایه گذاری تصریح کرد : علاوه بر طرحهای گردشگری ما با طرحهای صنایع دستی نیز موافقیم و اعتقاد داریم رشد صنایع دستی در رشد در آمد خانوار می تواند نقش ایفا کند.

وی همچنین اهلیت مشتری را از اولویت های پرداخت تسهیلات عنوان کرده و افزود : بانک تجارت سعی دارد به اهلیت مشتری که از شناخت بانک از آنها ناشی می شود اهمیت زیادی داده و می توان گفت ملاک اصلی برای ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان اهلیت مشتری است .

در این دیدار مقرر شد دو طرف پس از بررسی و کارشناسی های لازم ؛ متقاضیان را انتخاب نموده و در رفع موانع و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران ساکن بخش گردشگری سرعت عمل داشته باشند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.