ستاره تیم ملی فرانسه که موجب مصدومیت و نیمکت نشینی کاپیتان پرتغال در فینال یورو 2016شد، گفت هیچ عمدی در این کار نداشته است.

پایت: نمی خواستم رونالدو را مصدوم کنمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندیمیتری پایت هافبک/ مهاجم تیم ملی فرانسه که  در برخورد با کریستیانو رونالدو باعث مصدومیت ستاره پرتغال شد تصریح کرد  هیچ قصدی در این مورد نداشته و آن اتفاق کاملا فوتبالی بود.
هرچند رونالدو پس از مصدومیت دو بار سعی کرد به بازی برگردد اما مصدومیت او جدی تر از آن بود که بتواند در بازی حضور داشته باشد و نهایتا در دقیقه 25 میدان را ترک کرد.
البته مصدومیت او به سود پرتغال شد زیرا اگر او مصدوم نمی شد  ادر هم  در دقیقه 109 گل قهرمانی پرتغال را به ثمر رساند، نمی توانست به میدان بیاید.
پایت در مورد حادثه چنین عنوان کرد:آن صحنه چالش نبود .کاملا عادی بود. من توپ دوباره به دست آوردم و اگر به او صدمه زدم عمدی نبود. ذات من اینطور نیست که در زمین مسابقه آدم بدی باشم. در این باره شکی وجود ندارد.
وی در مورد مسابقه نیز خاطر نشان کرد ما ناراحتیم. تیم ما مالک توپ و میدان بود و فرصت های بهتری داشت ما نتوانستیم گل زنی کنیم و بن بست بازی را بشکنیم.آنها در معدود فرصت گلزنی 
شان یک گل به ثمر رساندد.
یک گل همه چیز را تعیین کرد،گلی که ما نتوانستیم به ثمر برسانیم.آنها تیم موثرتری بودند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار