وزیر مالیه و فرمانده کل نیروهای آمریکایی در افغانستان در دیداری خود در کابل، چگونگی مدیریت کمک های جامعه جهانی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیریت کمک‌های جامعه جهانی به نیروهای امنیتی به بحث گرفته شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزیر مالیه و فرمانده کل نیروهای امریکایی در افغانستان در دیداری که در کابل داشتند چگونگی مدیریت کمک های جامعه جهانی به نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان را به بررسی گرفته اند.

اکلیل حکیمی وزیر مالیه روز یکشنبه (۲۰ سرطان) با ژنرال گوردن ډیویس، فرمانده کل نیروهای امنیتی امریکایی در افغانستان دیدار کرده است.

در این دیدار هر دو جانب در مورد مدیریت کمک ها تعهد شده در کنفرانس وارسا، معافیت مالیاتی نیروهای امریکایی و اصلاحات تدارکاتی و لوژیستیکی در وزارت داخله بحث و تبادل نظر نموده اند.

وزیر مالیه بخاطر کامیابی کنفرانس وارسا از ژنرال دیویس تشکری نموده گفته است که سعی و تلاش‌های ژنرال دیوس با وزارت مالیه باعث آن شد که کنفرانس وارسا موفقانه به پایان برسد و جامع جهانی برای چهار سال دیگر تعهدات شانرا با نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان تجدید نمایند.

هر دو جانب در مورد معافیت مواد نفتی نیروهای خارجی نیز بحث نمودند تا یک پالیسی موثر برای شفافیت بهتر در امور معافیت ایجاد گردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، امنیت ، امریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار