گروه هکری آنانیموس تعدادی از شرکت های انگلیسی و آمریکایی را به همکاری نکردن برای حذف وبسایتهای مرتبط با داعش متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت دیلی استار، یک گروه وابسته به هکرهای آنانیموس (ناشناس) تعدادی از شرکت های انگلیسی و آمریکایی را به همکاری نکردن برای حذف وبسایتهای مرتبط با گروه تروریستی داعش متهم کرد. کلاود فِلر، وُرد پرس و یو کِی 2 هوستینگ از جمله شرکت هایی هستند که در فهرست هکرهای "باینری سِک" قرار دارند. 

این گروه هکری وابسته به آنانیموس اعلام کرد: این شرکت های آمریکایی و انگلیسی یا از حذف وبسایت های مرتبط با گروه تروریستی داعش جلوگیری می کنند یا زمانی که از آنها درخواست می شود که این وبسایتها را مسدود کنند، به درخواست ما بی توجهی می کنند.

تاکنون مشخص نشده است که این شرکتها ارتباطی با تروریستهای داعش دارند یا خیر. در یکی از وبسایتهای این شرکتها آمده است: زمانی که هکرهای "باینری سک" وبسایتهای تروریستهای داعش را شناسایی کنند، ما خیلی سریع آنها را حذف می کنیم.

گروه باینری سک از تعدادی از هکرها تشکیل شده است که با تروریستهای داعش و طرفداران آنها در اینترنت و رسانه های اجتماعی مقابله می کنند. هدف آنها مقابله با تروریستهای داعش در اینترنت است تا ویروس این گروه تروریستی را به کلی از بین ببرند.

اوایل سال جاری میلادی، یک هکر آنانیموس فهرست دیگری از شرکت هایی که به وبسایتهای وابسته به داعش بی توجهی می کنند، منتشر کرد. این هکر گفت: ما معتقدیم کل جهان باید بداند چه کسی اجازه راه اندازی این وبسایتها را صادر می کند و این افراد باید پاسخگو باشند. این وبسایتها خطر بزرگی برای مردم محسوب می شوند؛ زیرا راه اصلی استخدام در گروه تروریستی داعش هستند.

گروه هکرهای آنانیموس تاکنون صدها وبسایت مرتبط با گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است. این هکرها مدعی شده اند تاکنون 85 وبسایت مرتبط با داعش بوسیله آنها از بین رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار