اهواز؛

تبریک کیانی‌زاده در پی کسب رتبه برتر اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در کشور

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان طی پیامی کسب رتبه دوم این اداره کل را در کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در متن این پیام آمده است:

"الطاف حق تعالی، همت و تلاش والا و گام های بلند جامعه ورزش و جوانان استان، افتخاری دیگر را برای استان ورزش خیز خوزستان در سطح کشور رقم زد.

کسب رتبه دوم کشور با 26 هزار و 199 امتیاز در گروه اول استان ها با اختلاف امتیاز بسیار کم (465 امتیاز) با استان نخست (اصفهان) و اختلاف بسیار زیاد (سه هزار و 663 امتیاز) با استان مازندران که در رده سوم جای گرفت، نشان از حاکم بودن تدبیر، حرکت هدفمند رو به جلو و نهایت بهره‌گیری از ظرفیت، توانمندی و شایستگی ورزش این خطه دارد.

اعتقاد به منابع انسانی کارآمد و ظرفیت عظیم قشر جوان، همچنین بهره‌مندی از تجارب ارزشمند مربیان، پیشکسوتان و عناصر دانشگاهی در عرصه ورزش و جوانان، حفظ ارتباط و تعامل منطقی و سازنده با ارکان عمل کننده ورزش همانند باشگاه های دولتی و خصوصی، رسیدن به ادبیات و زبان مشترک در مفاهیم ورزشی با هیات های استان و ادارات شهرستان ها و بهره مندی از ظرفیت دستگاه های حاکمیت و نهایتا پشتوانه غیرقابل انکار ساختار سیاسی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم شریف خوزستان، خروجی جز ایستادن خوزستان در چنین جایگاهی را متصور نمی نمود. رصد، پایش، کنترل و هدایت اهداف و ماموریت ها سبب حفظ و تثبیت این جایگاه شد.

خوزستان یک بار دیگر به وجود اثربخش ورزش و جوانان خویش بالید و به نیکی و شایستگی در بین سه استان برتر کشور قرار گرفت. این موفقیت غرورانگیز بر همه کسانی که دل در گرو این سرزمین حماسه خیز دارند، مبارک باد.

اینجانب بر خود لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت و مساعدت وزیر ورزش و جوانان، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تمام مسوولان که دستیابی به این موفقیت را هموار نمودند و همچنین از اهتمام و تلاش مجدانه و بی بدیل همکاران گرامی، هیات های ورزشی استان، ادارت ورزش و جوانان شهرستانی، باشگاه های دولتی و خصوصی و سازمان های مردم نهاد جوانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب جراید و رسانه اعلام نمایم.

امید است که در سایه عنایت ویژه باری تعالی و حضرت ولی عصر (عج) و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهداف عالیه دولت تدبیر و امید، دستاوردهای ارزنده تری در سال 95 را برای ورزش استان به ارمغان بیاوریم.

فرامرز کیانی‌زاده
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.