دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: ریشه و اساس تمام جرائم در جامعه اعتیاد به مواد مخدر است و تاکنون 170 کشور دنیا درگیر این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هادی مرعشی  در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خاش اظهار داشت: تلاش مسئولان دست اندرکار در مورد اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است اما برای ریشه کنی اعتیاد و مبارزه بی امان با مواد مخدر ضرورت دارد همه دستگاهها جدی تر پای کار باشند.

وی ادامه داد: 68 گروه ویژه آقایان و پنج گروه ویژه بانوان در انجمن معتادان گمنام استان فعالیت دارند که تاکنون به موفقیتهای خوبی در زمینه درمان و پیشگیری از اعتیاد رسیدند.

مرعشی بیان کرد: با هدف برخورد جدی و قاطع با خرده فروشان مواد مخدر نیز باید مصادره اموال آنها با کسب مجوز از دستگاه قضایی در اولویت قرار گیرد.

سراوانی مدیر کل سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اینکه در سال گذشته 330 میلیارد ریال تسهیلات برای موضوع پیشگیری از اعتیاد و کمک به معتادان بهبود یافته در استان تخصیص داده شده که تاکنون 160 میلیارد ریال آن جذب شده گفت: برای همین منظور 50 میلیارد ریال امسال برای خاش پیش بینی شده که در قالب خویش فرمایی( پرداخت به فرد پاک شده) و نیز کارفرمایی( ایجاد اشتغال برای فرد پاک شده توسط یک شخص و یا یک دستگاه) تسهیلات را با اختیار خود شهرستان پرداخت می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار