همزمان با «روز ملی عفاف و حجاب» نمایشگاه گوهر ناب در شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت 21 تیرماه «روز ملی عفاف و حجاب» و در حاشیه حرکت مردمی و تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانواده در شهرکرد، نمایشگاه گوهر ناب با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، اقشار مردم و جمعی از مسئولان، در بقعه متبرکه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) این شهر گشایش یافت.

این نمایشگاه با 10 غرفه شامل چادر و پوشش اسلامی، آثار هنری نقاشی و خطاطی، سمعی و بصری و ... تا پایان هفته حجاب و عفاف، هر روز از ساعت 9 صبح تا اذان مغرب پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.  

به مناسبت 21 تیرماه «روز ملی عفاف و حجاب» و همزمان با سراسر کشور، حرکت مردمی و تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب و مدافعان حریم خانواده با شعار محوری «حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده» در شهرکرد، مراکز شهرستان ها و منطقه عشایری سردشت استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

شرکت کنندگان در این برنامه در شهرکرد از ساعت 18 روز گذشته دوشنبه 21 تیرماه و با سر دادن شعارهایی پیرامون اهمیت حجاب و عفاف، از میدان بسیج شهرکرد به سمت چهارراه فصیحی، خیابان سعدی، چهارراه سینما، چهارراه بازار و صحن مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) حرکت و در این مکان اجتماع کردند.

گفتنی است: به مناسبت گرامیداشت سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و حمله رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی، 21 تیرماه به عنوان «روز عفاف و حجاب» و 19 تا 25 تیرماه به منظور پاسداشت اندیشه شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی به عنوان «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار