نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در مشهد گشایش یافت.

برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاارن جوان از مشهد،مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت : 300شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه معماری ساختمان، ملزومات ساختمانی و سامانه های گرمایشی و سرمایشی به همراه آخرین فناوریهای بکاررفته این صنعت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در معرض نمایش قرار داده اند.

محمدجواد حمید افزود: در این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد شرکتهای داخلی و خارجی به صورت مستقیم حضور یافته و محصولات خود را در زمینه فناوری صنعت ساختمان در 22 هزار متر مربع فضای مسقف و 6 هزارمتر مربع فضای باز نمایشگاهی در قالب هزار و 276 غرفه به نمایش گذاشته اند.

وی گفت: شرکتهای داخلی از استانهای خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، فارس، اصفهان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گرگان، کرمانشاه، خوزستان و کرمان و شرکتهای خارجی از کشورهای ترکیه، چین، ژاپن، انگلیس، تایوان، هند، اسپانیا، دانمارک، روسیه، هلند و بلاروس در این نمایشگاه حضور یافته اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: فضای نمایشگاهی امسال 11 درصد در مقایسه با دوره پیش افزایش مساحت دارد که علت آن استقبال مطلوب شرکتهای داخلی و خارجی از نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان است.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران، سرمایشی و گرمایشی تا 25 تیر از ساعت 17 تا 22 برای عموم گشوده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار