مدير كل دفتر آموزش كار و دانش وزارت آموزش و پرورش از استقبال ٩٠ هزار نفری هنرجويان كار و دانشی در مسابقات علمی و كاربردی خبر داد.

مصطفی آذر كیش مدیرکل دفتر آموزش کار و دانش وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص چهاردهمین دوره مسابقات علمی كاربردی شاخه كار و دانش دانش آموزان سراسر كشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور و ثبت نام ٣٢٢ هنرجو در مراحل هنرستانی، منطقه ای و استانی برگزار شد كه هم اكنون ١٧ هزار و ٤٠٠ نفر به سطح استانی و 2 هزار و ٩٣٠ نفر از برگزیدگان به سطح كشوری راه پیدا كردند.

مدیر كل دفتر آموزشی كار و دانش بیان كرد: ٣٢٢ نفر هنرجویان از مرحله تئوری به فعالیت های عملی وارد شدند كه میزبان مسابقات خراسان رضوی است و تا عصر امروز با وجود ٩٥ رشته مهارتی،٣٧ عنوان آزمون برگزار و در پایان از برگزیدگان تقدیر و تجلیل می شود كه به نفر اول نشان طلا، نفر دوم نشان نقره و به نفر سوم نشان برنز اهدا می شود.

وی در ادامه بیان كرد: دهمین جشنواره كار و دانش نیز در روز های ١١ و ١٢ مرداد به میزبانی اردییل برگزار می شود كه افراد در چهار زمینه صنعت،خدمات، هنر و كشاورزی به رقابت می پردازند؛ توسعه كار و كارآفرینی و شناسایی استعداد های برتر كشور از اهداف برگزاری جشنواره ها است.

آذركیش عنوان كرد: رشته های كار و دانش در جهت همگام سازی با نیازهای جامعه حركت می كند كه دستگاه های اجرایی مختلف همچون وزارت صنعت و تجارت، جهاد كشاورزی، آموزش و پرورش و چند نهاد دیگر نیز همكاری های زیادی در این باره دارند و امیدواریم كه در سال های آینده هرم شغلی به منظور مطابقت بیشتر با نیازهای جامعه اصلاح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.