گزارش هواشناسی 22 تیر در خراسان رضوی

دمای هوا در ساعات آینده در خراسان رضوی کاهش نسبی خواهد داشت و این روند کاهش تا روز پنج شنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براساس آخرین خروجی مدلهای هواشناسی ، از بعد از ظهر امروز( سه شنبه ) تا اواخر وقت فردا ، با عبور جریانات ناپایدار از روی استان ، شاهد افزایش ابرناکی و نیز بارش های رگباری همراه با رعدو برق در نواحی شمالی استان خواهیم بود.

طی امروز تا پایان هفته جاری ، در بعضی ساعات وزش باد شدید در سطح استان پیش بینی می شود که در پاره ای نقاط بویژه در نوار شرقی و نواحی جنوبی استان توأم با گردو خاک خواهد بود.

ضمن اینکه از امروز، بتدریج از نواحی شمالی استان کاهش نسبی دما آغاز شده که این روند کاهش تا روز پنج شنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

گزارش وضع هوا در 24 ساعت گذ شته :

در24 ساعت گذشته شهرستان فریمان با حداقل دمای16 درجه سلسیوس خنک ترین و شهرستان سرخس با حداکثر دمای 42درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

طی این مدت حداقل و حداکثر دمای مشهد 23 و 38 درجه سلسیوس بوده است. طی 24 ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد با سرعت54 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار