پرواز ایران‌ایرتور که قرار بود ساعت 5:30 امروز از مشهد به تهران حرکت کند انجام نشده‌ و مسافران همچنان سرگردان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ یکی از مسافران این پرواز گفت: از ساعت 12 شب از دامغان حرکت کردم، تا به پرواز ساعت 5:30 صبح امروز برسم، اما زمانی که وارد فرودگاه شدم، اعلام کردند که این پرواز حدود 3 ساعت تاخیر دارد و ساعت 8:30 امروز انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان ایرتور در اعتراض به اینکه به چه علت بابت تاخیر این پرواز به مسافران اطلاع‌رسانی انجام نشده است؟ گفتند که ما شماره مسافران را نداشتیم.

 وی افزود:  ساعت 5:30 صبح به ما اعلام کردند که به علت نقص فنی‌ هواپیما، این پرواز ساعت 8:30 صبح انجام می‌شود.

وی افزود: اما ساعت 8:30 نیز به مجدد به مسافران اعلام کردند که دوباره تاخیر داریم و پرواز ساعت 9:30 انجام می‌‌شود چون هواپیمایی که باید مسافران را جابه‌جا می‌کرده‌، هنوز نرسیده است، به هر حال ساعت 09:30 وارد هواپیما شدیم اما از ساعت 9:30 تاکنون که در هواپیما نشسته‌ایم‌، هنوز هیچ اطلاعی درباره پرواز به ما نداده‌اند.

این مسافر پرواز مشهد-تهران با بیان اینکه پذیرایی صبحانه ساعت 6:30 امروز توسط ایران‌ایرتور برای مسافران این پرواز انجام شد، گفت: متاسفانه اطلاع‌رسانی‌ها درباره چنین تأخیراتی یا انجام نمی‌شود و یا ناقص است، مثلاً پیامک تغییر ساعت این پرواز از 5:30 امروز به 8:30، توسط یکی از آژانس‌ها ساعت 9:30 به تلفن همراه یکی از مسافران ارسال شده است و این منطقی نیست.

 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.