از «برادر» راضی بودم و از آن استقبال شد؛ چون قصه محکمی داشت و به مطرح کردن مسائلی در سطح ملی می پرداخت.

کاظم بلوچی بازیگر، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سریال «برادر» اظهار داشت: از «برادر» راضی بودم و از آن استقبال شد؛ چون قصه محکمی داشت و به مطرح کردن مسائلی در سطح ملی می پرداخت. مثل مسئله قاچاق به خصوص برنج، چون برنج غذایی است که سر سفره همگان وجود دارد. به هر حال این برنج به خصوص در ماه رمضان سر سفره ی همه مردم هست و با این سریال به مردم و مسئولین هشدار داده شد که مواظب باشند.
     
وی ادامه داد: ضمن اینکه در این قصه از تولید ملی حمایت می‌شد و دیگر آن که این داستان شخصی به نام حاج کاظم را معرفی کرد که انسانی بسیار خوب بود و به دنبال ثروت نبود و سعی می کرد تا با سودی مختصر، برنج تولید ملی را به سفره های مردم برساند و از این بابت شخصیتی را به تصویر می‌کشد که متاسفانه اکنون از آن دور شدیم، ولی این کار نشان داد که این افراد چه قدر بزرگ و محبوب هستند.

بلوچی در خصوص همکاری با جواد افشار گفت: همکاری با ایشان خیلی خوب بود، جواد افشار کارگردانی کار بلد است و درس این رشته را خوانده است و سر صحنه ضمن این که می دانست که چه می خواهد، آرامش را هم به همه تزریق می کرد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار