همزمان با دهه فجر امسال مدرن ترین شیرخواه گاه کشور در اصفهان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد:برای ساخت این شیرخواه گاه تا کنون 8 میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود 3 میلیارد دیگر نیز هزینه شود.

سعید صادقی گفت:این شیرخواه گاه 180 نفر ظرفیت دارد که بدست خیران ساخته می شود و می‌تواند حتی به صورت کشوری نیز خدمات ارائه کند.

وی با اشاره به ارائه بسته های آموزشی به متقاضیان فرزند خوانده افزود: متخصصان بهزیستی تا 6 ماه وضعیت والدین و شرایط فرزند خوانده را بررسی می‌کنند که پس از تائید و ابلاغ به دادگاه حکم حضانت برای آنها صادر می‌شود .

صادقی تصریح کرد:در حال حاضر 40 خانه کودک و نوجوان در استان داریم که حدود 500 نفر کودک و نوجوان تحت حمایت بهزیستی در این خانه‌ها نگهداری می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نخستین و بیشترین عامل بدسرپرستی و بی‌سرپرستی نوزادان اصفهانی را اعتیاد دانست و گفت: در دهه فجر مدرن‌ترین شیرخوارگاه کشور در اصفهان افتتاح می‌شود.

صادقی با بیان اینکه از این 40 خانه کودک و نوجوان تنها یک خانه دولتی است افزود: به دنبال این هستیم تا با اجرای طرح کوچک سازی، 10 خانه کودک و نوجوان را در قالب سن و جنس ساماندهی کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان پیرامون هفته بهزیستی از 22 تا 28 تیرماه سال جاری بیان کرد: شعار بهزیستی در این راستا ایرانی با نشاط، با بهتر زیستن است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار