به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


مهدی طارمی نوشت:"دلم براتون تنگ شده خدا پشت و پناهتون".

بسته اینستاگردی


باشگاه رئال مادرید با انتشار این پست تولد 25 سالگی خامس رودریگز را تبریک گفت.

بسته اینستاگردی


امیر جعفری نوشت:"همیشه از گفتن و شنیدن حرف های تکراری بیزارم.خیلی زود بی حوصله می شوم تنها یک استثنا وجود داشت:
استاد حمید سمندریان. او نکته ای را برای هزارمین بار مطرح میکرد و من دوباره می اموختم دوباره لذت می بردم دوباره سرشار می شدم ............کاش بود و باز می گفت و باز می گفت و باز....به یاد سالگرد استاد".

بسته اینستاگردی


سعید معروف نوشت:"شكر خدايى كه هر لحظه دستش در دست ماست".

بسته اینستاگردی


محسن کیایی نوشت:"کمی تا قسمتی هلند ،اکران در هلند هم به لطف ایرانی های عزیز عالی بود".

بسته اینستاگردی


عارف لرستانی نوشت:"به مناسبت قهرمانى پرتغال و قهرمانى ما در مسكو".

بسته اینستاگردی


علی ضیا نوشت:"خانواده ي بزرگ ما يه عضو جديد داره و خانواده ي كوچك ما هم شش نفره شد من دايي شدم.
خبر خوب اين روزهاي زندگي من اين اتفاق مهم و بزرگ هست آرتا خانم عصار به دنيا اومد تا خدا يه بار ديگه اميد رو به زندگي ما برگردونه و سرشار كنه ما رو از سرور و لبخند عضو جديد خانواده ي بزرگ ما اسمش آرتا خانوم هست".

بسته اینستاگردی


داریوش فرضیایی نوشت:"حتماً نباید رابطه خونی باشه" رابطه های قلبی و عاطفی هم ميتونه آدما رو بهم نزدیک و وابسته بکنه  مثل من که عاشق و دلبسته این دوقلوهای ناقلا شدم  " اميرعباس و امیرحسین" جزیی از قلب عموجونشون هستند تولدتون مبارک نفسهای عموپورنگ..
پی نوشت : فقط برو تو بحر نگاههاي اميرعباس".

بسته اینستاگردی


علی مسعودی نوشت:"سلام دوستان جان .اين عكس اواسط سال ٧٢باشگاه بدنسازي حسيني توسط يه عكاس حرفه اي گرفته شده اوني كه ايستاده منم اوني هم كه فقط چونه اش ديده ميشه علي بهمنش بچه محلمونه البته اگه اين عكس رو علي واسم نفرستاده بود هر كدوم از بچه محلها ميتونست باشه زياد تعجب نكنيد اون زمان اين مدل عكس مد بود .اصلا اينجوري عكس ميگرفتيم بعد جايزه تعيين ميكرديم بچه محلها حدس بزنن شخصي كه تصويرش مشخص نيست كيه".

بسته اینستاگردی


پولاد کیایی نوشت:"روز دوم فيلمبرداري گشت ٢".

دلتنگی طارمی برای سه تفنگ‌دار/دایی شدن علی ضیا/

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.