احداث و تکمیل ساخت هفت پروژه ملی و استانی ورزشی در چهارمحال و بختیاری، به بخش خصوصی واگذار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 59 پروژه ورزشی در حال ساخت در سراسر استان قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند که با بررسی کارشناسی و تصمصم کارگروه ماده 27، احداث و تکمیل ساخت 7 پروژه ورزشی ملی و استانی ورزشی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد. 

عبدالرحمن قاسمی افزود: 7 پروژه ملی قابل واگذاری در مرحله اول این طرح، شامل سالن ورزشی شهرکرد، پردنجان، وانان، کران، استخر شنای سورشجان، هتل ورزشکاران و کمپ قایقرانی بن است.

وی، به سرانه پایین ورزشی به میزان 26 سانتیمتر در استان اشاره و اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری در حال حاضر به دلیل وجود 127 مکان ورزشی در اختیار این اداره کل و در حال بهره برداری، دارای رتبه 24 کشور در سرانه ورزشی در مقایسه با سایر استان هاست.

قاسمی، همچنین از پیگیری تکمیل 25 مکان ورزشی مصوب سفر ریاست جمهور به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در صورت تکمیل این اماکن، سرانه ورزشی استان به 54 سانتیمتر خواهد رسید.

وی، مشارکت خیرین ورزش یار در تکمیل و ساخت 10 مکان ورزشی در سراسر استان در مقایسه با سنوات قبل را هم بسیار خوب و قابل توجه دانست.

کارگروه استانی ماده 27 (واگذاری اماکن به بخش خصوصی) چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل طرح و برنامه، ذیحساب و مدیرکل امور مالی و دبیر کارگروه ماده 27 وزارت ورزش و جوانان در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار