تبریز؛

برگزاری دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه تبریز

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه دوره دانش افزایی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز را برگزار می نماید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با تشریح نحوه برگزاری دوره دانش افزایی اساتید در سال جاری گفت: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضای هیأت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان، این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد انوری، با تاکید بر اینکه مسئولیت برگزاری دوره‌های مهارتی و معرفتی طرح دانش‌افزایی اساتید برعهده معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه است، یادآور شد: دوره های معرفتی نیز با محوریت دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تبریز، به اجرا در می آید.

وی با اشاره به قطب بندی دانشکده‌ها در ثبت نام این دوره از طرح دانش افزایی، افزود: ثبت نام کنندگان در این طرح باید از اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز اعم از رسمی قطعی، رسمی، آزمایشی و یا پیمانی باشند.

لازم به توضیح است؛ این دوره از 31 مرداد لغایت 3 شهریورماه سالجاری برگزار شده و داوطلبین برای مطالعه راهنمای ثبت نام در دوره به آدرس اینترنتی : http://tabriz.nahad.ir مراجعه نمایند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.