امير رفيعى تهیه کننده فیلم"من ناصر حجازى هستم ..."در پى شكايت مجدد امیر قلعه نويى امروز با قرار كفالت آزاد گردید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛رفیعی با تایید این خبر گفت: چندی قبل متوجه شدم امیر قلعه نویی با پیگیری هایی که داشته، موفق شده رای قرار منع تعقیب صادر شده از سوی بازپرس محترم شعبه پیرامون اینجانب را رد نماید تا پرونده شکایتش از من و فیلم بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم که گفتند با سپردن وثیقه یا آوردن کفیل می توانم موقت آزاد شوم .

رفیعی پیرامون دلیل شکایتهای قلعه نویی گفت: این را از وی بپرسید که از اکران خصوصی فیلم تا به امروز نسبت به قضاوت مردم واهمه داشته است. به هر حال وی مدعی است که تصاویری از ایشان در فیلم مورد استفاده قرار گرفته که بایستی حذف گردد اما به صورت كلى بايد بگويم كه از اظهارات وی هيچ سردرنياوردم . آنچه مهم است فيلم قبل تر با دستور محترم بازپرس رفع توقیف گردید. ضمن آن که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز نمایش گرفته بود. 

تهيه کننده فیلم زندگی ناصر حجازی ادامه داد: گويا وکیل وی مدعی است که بازنشرمطالب مربوط به روزنامه ها و مشابه جرم به حساب می آید. اگر اینطور باشد متاسفانه بایستی بگویم بهتر است مسوولین راهکاری بیاندیشند تا هیچ مستندی بر پایه واقعیت و استناد به مطبوعات کشور ساخته نشود، چون جرم صورت می گیرد! البته شنیده ام و مى بينم كه آقايان به حریم خصوصی و صفحه اینستاگرام من نیز علاقه بسیاری دارند و قرار است مدارکی در این راستا ارائه نمایند که فقط می گویم برایشان متاسفم .

رفیعی با گلایه از بی توجهی جامعه هنری گفت: این مساله، مشکلات شخصی بین ما نیست که جامعه هنری بخواهد نسبت به آن بی تفاوت باشد، آنهم مستندی که ساخت آن بر پایه حقایق تاریخی و استناد به مطبوعات کشور و تصایر آرشیوی بوده است، بلکه زیر سوال بردن ذات مستند است. با این روند، شک نکنید این موارد اپیدمی می گردد و مستند سازان در صورت بیان حقایق هر روز بایستی در دادگاه و دادسرا باشند.

وی با ابراز خرسندی از رضایت مردم نسبت به فیلم ادامه داد: نزدیک به سه سال عمر خود را صرف ساخت این کار کردم و به غیر از حرف و حدیث، یک تشکر هم نشنیدم اما مهم نیست. این اتفاق برای دلم بوده و وجدانم راحت است که حقایق بیان شده و شک ندارم روح پاک ناصر حجازی نیز از این فیلم راضی است . خوشحالم که سطح شهر با بیلبورد، پوستر و ... مملو از تصاویر ناصر حجازی شد و این مهم در زمان حیاتش ممکن نبود. با این اوصاف اگر مجرم هم شناخته شوم برایم ذره ای اهمیت ندارد و پای آن می ایستم چرا که نمی توانستم تاریخ را تحریف کنم و بگویم قلعه نویی از ناصر حجازی شکایت نکرده یا نشان دهم که وی حرمت مربی و بزرگتر خود را نگه داشته است. رضایت و قضاوت مردم برای من اهمیت دارد که کامنتهای منتشر شده در سايتهاو فضاهای مجازی بیانگر این رضایت مندی است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار