استاندار آذربایجان غربی در دیدار مدیرکل امور مالیاتی این استان با اشاره به رضایت نسبی جامعه استان از دستگاه مالیاتی ، از مجموعه امور مالیاتی استان تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قربانعلی سعادت در دیدار مدیرکل امور مالیاتی و معاونان و جمعی از مسئولان این اداره کل با وی که در محل دفتر ایشان در استانداری آذربایجان غربی صورت گرفت ، ایجاد فضای آرام و به دور از تنش را لازمه تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی عنوان کردو افزود : عاملی که می تواند جامعه را در مسیر اهداف نظام و سازمان امور مالیاتی تجهیز و مشارکت دهد ایجاد فضای آرام و رفع تشویش از افکار جامعه مؤدیان مالیاتی است .

  سعادت استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اعتقاد عمومی نسبت به پرداخت مالیات چه در فضای کشور و چه در استان آذربایجان غربی در مقایسه با گذشته افزایش یافته است بر نقش محوری اجرای قانون در تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد فضای آرامش در جامعه تاکید کرد و افزود: هر مقدار دخالت دیدگاه ها و تفاسیر شخصی در اجرای قانون کاهش یابد به همان میزان به تحقق عدالت اجتماعی و جلوگیری از تشویش افکار عمومی جامعه کمک شده است .

وی امر فرهنگ سازی و تبیین نقش مالیات در توسعه، خدمات ، رفاه عمومی و اداره جامعه را امری زمان بر عنوان کرد و افزود :آمادگی کامل افکار مردم نسبت به موضوع مالیات زمینه ساز و هموار کننده مسیر تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی است .

استاندار آذربایجان غربی عملکرد دستگاه مالیاتی استان را رضایت بخش عنوان کرد و اظهار داشت : خوشبختانه با شروع روند ها و سازو کار های جدید در سیستم مالیاتی ، رضایت نسبی مؤدیان از دستگاه مالیاتی استان به صورت بارزی افزایش یافته است .

  سعادت ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه امور مالیاتی استان آذربایجان غربی از اقدامات صورت گرفته در راستای الکترونیکی و مکانیزه شدن امور در سیستم مالیاتی استان ابراز رضایت کرد و بر نقش سیستم های الکترونیکی و مکانیزه در تامین سلامت و شفافیت سیستم تاکید کرد .

وی افزود: هر چقدر شفافیت در عملکرد سیستم و دستگاه های اجرایی بیشتر باشد به همان میزان سلامت و اعتماد عمومی به آن دستگاه بیشتر خواهد بود .

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه اعتماد عمومی به دستگاه های اجرایی نوعی سرمایه برای این دستگاه هاست ضمن اشاره به حساسیت حوزه کاری دستگاه مالیاتی بر لزوم تلاش و دقت کافی جهت حفظ و تقویت اعتماد عمومی توسط دستگاه های اجرایی من جمله دستگاه مالیاتی تاکید کرد .

مزرعه لی مدیرکل امور مالیاتی استان نیز در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه مالیاتی استان در 2 سال گذشته پرداخت .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.