فرمانده انتظامي شهرستان آباده موفق به دستگیری دو كلاهبردار حرفه اي شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: دو كلاهبردار حرفه ای كه اقدام به كلاهبرداری مبلغ 600 ميليون ريال از يك شهروند كرده بودند دستگیر شدند.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: اين دو كلاهبردار با ترفند اجاره كردن منزل مبله، سه ماه قبل با مال باخته آشنا شده و با اطلاع از داشتن مبالغي وجه نقد، پيشنهاد كار در قالب فروش دلار به مبلغ پايين را به وی مطرح مي كنند، مال باخته نيز با سادگی صندوقی كه قرار بود حاوی دلارهايی ارزانتر از نرخ بازار باشد را از اين دو كلاهبردار دريافت و قبل از باز كردن صندوق مبلغ 600 ميليون ريال به شماره كارتی كه آن دو نفر داده بودند، واريز مي كند.
سرهنگ زراعتيان ادامه داد: مال باخته پس از اينكه صندوق تحويل گرفته را باز مي كند با تعدادی شيشه آب معدنی روبه رو می شود.
زراعتیان ادامه داد: با تيز هوشی و درايت ماموران آگاهي و انجام اقدامات اطلاعاتي، هويت هردو متهم که در شهرستان همدان مخفي شده بودند شناسایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آباده بيان كرد: ماموران با اخذ نيابت قضايی به شهرستان همدان عزيمت و هردو كلاهبردار را در آن شهرستان دستگير و به آباده منتقل كردند.
وي در هشدار به مجرمان، كلاهبرداران و افراد سود جو، گفت: هرنوع تخلف و جرمی از نظر پليس دور نمانده و پليس با تمام همت خود عرصه را بر متخلفين تنگ خواهد كرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار