طرح هجرت 3 با عنوان اردوی جهادی دانش آموزی امروز در گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ هزار و 100 دانش آموز بسیجی دختر و پسر تابستان امسال، اوقات فراغت خود را صرف آبادانی و سازندگی می کنند.
جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین آغاز این طرح گفت: مردم انقلابی و جوانان با بصیرت  کشورمان در همه برهه از زمان چه حضور در 8 سال دوران دفاع مقدس و چه به عنوان مدافعان حرم ثابت کردند که همواره پشت  نظام و انقلاب هستند.
سردار مهدی کاظمی پور با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده کشور امروزه با تهدیدهای فرهنگی و اقتصادی قصد توطئه دارند، افزود: جوانان کشور به عنوان آینده سازان جامعه باید با هوشیاری، بصیرت و پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی دفاع کنند.
وی خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در چنین طرح هایی، می تواند ضمن کمک به  سازندگی  به مهارت آموزی و غنی سازی اوقات فراغت نیز کمک کنند.
در ادامه این مراسم فرمانده سپاه قدس ناحیه مرکزی رشت گفت: این طرح امسال به عنوان سومین سال است که با هدف محرومیت زدایی و کمک به آبادانی و اقتصاد جامعه میان دانش آموزان بسیجی اجرا می شود.
سرهنگ مجید دوهندو آموزش جوانان مسئولیت پذیر، تربیت نیروی کارآمد و همدلی و همراهی با جامعه از دیگر اهداف مهم این طرح اعلام کرد.
همچنین مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از حضور هزار و 100 دانش آموزی بسیجی دختر و پسر در این طرح خبر داد و افزود: با کمک این دانش آموزان قرار است 100واحد آموزشی مرمت، بهسازی و نوسازی شود.
وی گفت: پارسال 4میلیارد و 500میلیون ریال صرف اجرای این طرح شد که در تلاشیم با افزایش اعتبارات بتوانیم نقش مهمی در سازندگی و آبادانی برداریم.
طرح دانش آموزی هجرت 3 امروز با حضور مسئولان به صورت نمادین در دبیرستان حجت الاسلام محسنی ناحیه یک رشت آغاز شد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.