محدودیت ترافیکی از فردا در محورهای مازندران اعمال می ‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: رفت و آمد موتورسیکلت‌ از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۳ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۵ تیراز محورهای کندوان، هراز، سوادکوه، کیاسر ممنوع است، البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری بلامانع است.

سرهنگ جعفر محمدنژاد با بیان اینکه در حال حاضر اتفاعات کیاسر و گدوک مه آلود است، افزود: رفت و آمد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۵ تا ساعت دو بامداد روز شنبه ۲۶ تیرماه از کرج به مرزن‌ آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۵ تا ساعت دو بامداد روز شنبه ۲۶ تیرماه از مرزن‌ آباد به ‌سمت کرج به ‌صورت یک‌طرفه است.

وی افزود: تردد انواع تریلی به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۳ و جمعه ۲۵ از محور تهران به قائم‌ شهر و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلی از محور هراز همچنان ممنوع اعلام شده است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۲۳، پنج ‌شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ تیرماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ محمدنژاد به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی قوانین رانندگی را رعایت و باسرعت مطمئنه در جاده ها رفت و آمد کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار