ساری،

شکست سرمربی تیم ملی ازنوجوان 13 ساله

وقتی سرمربی از نوجوان 13 ساله شکست می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دیدار ملی پوشان با ستارگان جهان با کیش و مات کردن فیروزجا برابر سرمربی اش شگفتی ساز شد.

نتایج روز دوم مسابقات شطرنج ستارگان دنیا و ایران به طور رسمی اعلام شد و تیم منتخب ایران در روز دوم با نتیجه شش بر چهار مغلوب ستارگان جهان شد اما اتفاق مهم پیروزی جذاب علیرضا فیروزجا برابر سرمربی تیم ملی بود.

این دوره از مسابقات به صورت کلاسیک استاندارد برگزار شد و نایجل شورت انگلیسی با پرهام مقصودلو، سید خلیل موسوی در مقابل جهانگیر وحیدوف از ازبکستان، امیررضا پور رمضانعلی با ایوان سکولف از هلند، احسان قائم مقامی با الکسی دریف از روسیه، پوریا ایدنی با گالریل سرکسیان از ارمنستان به تساوی دست یافتند و لو شانگلی از چین سارا خادم الشریعه را مغلوب کرد و شاهین لرپری زنگنه بازی را به میخایل مجد شویلی از گرجستان واگذار کرد.

همچنین پوریا درینی بازی را به ادوارد روماین از فرانسه واگذار کرد و آرین غلامی شطرنجباز مازندرانی با جان الوست از امریکا امتیازها را تقسیم کردند تا پرونده روز دوم مسابقات نیز بسته شود.

تیم منتخب ایران در روز نخست در سبک برق آسا نیز مغلوب ستارگان جهان شدند.

از نکات جالب روز دوم بازی ها خط و نشان یکی از بازیکنان نوجوان تیم منتخب ایران برای سرمربی تیم ملی کشور ایران بود.

علیرضا فیروزجا شطرنج باز مازندرانی با پیروزی بر یوگنی میرشنکو سرمربی اوکراینی تیم ملی ایران، ارزش های فنی را در مقابل استاد خویش به نمایش گذاشت و پس از این بازی میرشنکو بارها فیروزجا را مورد تشویق قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.