رییس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت: بازدید سه روز ازمراکز مختلف صنعتی،کشاورزی ،گردشگری ودانشگاهی برای هییت ایتالیایی ترتیب داده شد و امیدواریم بتوانیم سرمایه های خوبی برای تحول اقتصاد استان مازندران جذب نماییم.

عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی استان مازندران درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بازدید هییت  ایتالیایی ازمازندران گفت:استان مازندران علاقه‌مند است از تجربیات ایتالیا در ارتباط با همکاری نزدیک و مستمر دانشگاه‌ها و حوزه صنعت و تجارت بهره ببرد و درجهت نیل به این هدف یک بازدید سه روز ازمراکز مختلف صنعتی،کشاورزی ،گردشگری ودانشگاهی برای هییت ایتالیایی ترتیب داده شد.

وی درادامه تاکید کرد:این هییت که شامل 50 نفراز فعالان اقتصادی ایتالیایی است که ازمراکز مهم مازندران درحوزه های مربوط به فعالیت آنها بازدید می کنند و ما به عنوان میزبان در همه زمینه های گردشگری، صنعتی وکشاورزی برای آنها بازدید ترتیب داده ایم و امیدواریم درپایان نتیجه این دوره دستاوردهایی برای کشور و استان مازندران به ارمغان بیاورد.

وی اذعان داشت:یکی ازبخش های مهم مورد بازدید این هییت مجموعه بزرگ خصوصی تولید خاویار درحاشیه دریای خزر بود که سالانه توانایی تولید 30تن ماهی خاویار را دارد و همچنین درزمینه ساخت مجتمع های توریستی و هتل های مشترک نیزگفتگوهای سودمندی صورت گرفت.

وی درپایان تاکید کرد:درجلسه روز پایانی دراتاق بازرگانی مازندران فعالان بخش خصوصی مذاکراتی خواهند داشت و امیدواریم که نتیجه این جلسه موثر بوده و بتوانیم سرمایه های خوبی برای تحول اقتصاد استان مازندران جذب نماییم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار