ماجرای سجاد شهباز زاده درست مثل رامین رضائیان یک بند مخفی داشت که سجاد را دوباره راهی ترکیه کرد.

داستان سجاد شهباز زاده و بند هایی که مخفی ماندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سجاد شهباز زاده مهاجم تيم فوتبال استقلال كه براي رفتن به تيم آناليا تركيه عزم خود را جزم كرده و در حال حاضر در نظر دارد با يك بندي كه در قراردادش وجود دارد از دست استقلالي ها بگريزد و به تيم تركيه اي بپيوندد .
در يكي از بند هاي قرارداد شهباززاده كه دومين فصل حضورش در استقلال را پشت سر گذاشته أمده است كه اگر وي در سال سوم حضورش در استقلال پيشنهاد خارجي دريافت كند مي تواند با دادن بخشي از مبلغ قرارداد تيم خارجي به استقلال به تيم مذكور برود .بنابراين شهباززاده در صورتي مي تواند به تيم ديگري برود كه ٣٠ درصد مبلغ قراردادش را در اختيار مسولان باشگاه استقلال قرار دهد تا مسولان ابي رضايت نامه اين بازيكن را صادر كنند .

باشگاه آناليا تركيه بايد براي درخواست شهباززاده به باشگاه استقلال نامه بزند و نكته قابل توجه اين است كه مديران استقلال نيز در نظر ندارند ستاره تيم خود را با مبلغ پاييني در اختيار تيم خارجي قرار دهند .
به طور حتم  ارزش مبلغي سجاد براي آبي پوشان زياد خواهد بود و با توجه به طلبي كه استقلالي ها حدود ٦٠٠ ميليون به بازيكن خود دارند مي بايست رقم بيشتري از سوي تركيه اي ها پرداخت شود تا  آبي ها نيز متضرر نشوند.

از طرفي رقمي كه تركيه اي ها براي هر چند سال حضور شهباززاده براي حضور در تيمشان در نظر مي گيرند مي بايست ٣٠ درصد در اختيار استقلالي ها قرار گيرد، يعني اگر تيم آناليا بخواهد قراردادي دو ساله يا يك ساله با سجاد منعقد كنند بايد ٣٠ درصد مبلغ كل قرارداد به استقلال برسد.

با تمام اين تفاسير تنها نكته اي را كه مي توان در نظر گرفت اين است كه مدیران سرخابی بستن قرار داد ها حداقل در یک بند با هم مشترک هستند و آن بند این است که بازبکنی که می خواهد برود ،می رود و راهی برای نگه داشتنشان وجود ندارد.

ظاهرا پیشاپیش سومین لژیونر ایرانی به ترک ها ملحق می شود و به قول معروف دیر و زود دارد اما سوخت و سوز هم ....

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار