زاهدان؛

کاهش جرایم بخشی از رویکرد آفندی پلیس است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات و دستگیری متهمان بخشی از رویکرد آفندی پلیس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  از زاهدان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: محصول تلاش ها، اخلاص و صداقت در عمل کارکنان پلیس پیروزی هایی است که توسط ماموران نیروی انتظامی به دست آمده و تقدیم مردم استان شده است.

وی ادامه داد: انهدام باند تروریستی و به هلاکت رساندن پنج عضو آن و همچنین پیشگیری از چندین عملیات دیگر این گروهک تروریستی از مهمترین این پیروزی ها بوده است. 

وی با اشاره به اینکه این استان در کنار 2 کشور بی ثبات قرار دارد گفت: با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه پلیس همواره جلوی اهداف پلید دشمنان در این منطقه گرفته شده است. 

سردار رحیمی با اشاره به همکاری گسترده مردم با پلیس بیان کرد: ما همواره در استقرار نظم، امنیت و مبارزه با مخلان جامعه از توان و ظرفیت موجود در تمام اقشار جامعه استفاده می کنیم. 

وی تصریح کرد: رویکرد پلیس بر پایه مردم مداری و جامعه محوری است و همه دستگاهها و اقشار جامعه باید برای حفظ امنیت پایدار نقش آفرینی کنند. 

وی گفت: یکی از افتخارات نیروی انتظامی خادم مردم بودن است و ما تلاش می کنیم که خدمات مختلف انتظامی را با بالاترین کیفیت به مردم ارائه دهیم و همواره بر حفظ کرامت و منزلت آنان در اجرای ماموریت ها تاکید می کنیم. 

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.