زنجان؛

برگزاری مراسم تجلیل از مدیران مدارس قهرمان

از مدیران مدارس قهرمان در طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این مراسم با اهداء حکم و کاپ قهرمانی از مدیران مدارس قهرمان قدردانی شد و در خصوص اعزام تیمهای مدرسه قهرمان استان به مسابقات کشوری نیز تصمیماتی اخذ شد.

عظیمی رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل گفت: با عنایت به اینکه مدرسه محوری و مشارکت پذیری دانش آموزان سرلوحه برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت می باشد در همین راستا در مراسم تجلیل از مدیران مدارس قهرمان در "مسابقات طرح مدرسه قهرمان " در سال تحصیلی 95-94 برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم با اهداء حکم و کاپ قهرمانی از مدیران مدارس قهرمان قدردانی شد و در خصوص اعزام تیمهای مدرسه قهرمان استان به مسابقات کشوری نیز تصمیماتی اخذ شد.

عظیمی در خصوص مدارس قهرمان طرح مدرسه قهرمان گفت: در رشته طناب زنی ابتدایی، آموزشگاه دخترانه شاهد نرگس ناحیه2 و پسرانه باهنر ایجرود و در رشته والیبال، آموزشگاه دخترانه متوسطه اول شاهد بهار ایمان و دبستان دخترانه علیمردان موحد ناحیه2 و در رشته فوتسال پسران در مقطع ابتدایی فرهنگیان آزادگان ناحیه2 و در مقطع متوسطه اول آموزشگاه شاهد امام حسین ابهر به عناوین قهرمانی دست یافتند.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.